Fortnite: Epic Games'i qurmaqdan 30 milyard dollarlıq şirkətə çevirən adamın dönüş nöqtəsi

İlk baxışda adi bir oyun kimi görünsə də, Fortnite'ın 30 milyard dollarlıq bir imperatorluğun kiçik bir hissəsi olduğunu bilirdinizmi? Fortnite, indiyədək yaradılmış ən mənfəətli oyunlardan biri hesab olunur. Əlbəttə, bu mənfəəti əldə etmək üçün Epic Games, illərini sərf etdiyini deyə bilərik. Gəlin, Epic Games'in Fortnite'ı inkişaf etdirmə prosesini ətraflıca ələ aldığımız bu məzmunumuza bir nəzər salaq.

Epic Games, dünyanın ən əyləncəli və mənfəətli oyunlarını hazırlamaq üçün təxminən 30 il sərf etdi. Epic Games'in məqsədi, şirkəti daima böyütməyə xidmət edəcək oyunlar yaratmaqdır.

Bu da deməkdir ki, şirkət, o an populyar olacaq oyunlar yaratmaq əvəzinə, illərlə gəlir əldə edə biləcək, oyunçu cəmiyyətini heç itirməyəcək oyunlar dizayn etməyə çalışır. Bu oyunlardan biri də Fortnite'dır!

Epic Games'in qurucusu Tim Sweeney, milyarder olmasına baxmayaraq, vaxtını lüks yaxtalarda parti edərək və ya məşhurlarla asılıb qalaraq keçirmir.

Sweeney, illərdir oyun dünyasını ələ keçirmək üçün metodik olaraq planlar hazırlayır və yalnız vizyonuna fokuslanır. Bu da ona uğur gətirir. Bəs bu uğur hekayəsi necə başlayır?

Oyun dünyasını və insanların bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqə qurma tərzini köklü şəkildə dəyişdirməyi missiya edinmiş Epic Games'in qurucusu Tim Sweeney, Fortnite'ı inkişaf etdirmək üçün illərini sərf etdi. Bəs buna dəyərmi?

Fortnite'ın hazırlanması bir neçə il çəksə də, bu istehsal prosesinin əvvəli təxminən 30 ilə dayanır. Bu 30 il ərzində Epic Games nələr etmiş, nələr...

Proses, Epic Games'in Unreal Engine adını verdiyi və indi hələ də şirkətin iş modeli olan bir oyun motoru qurması ilə başlayır. Əlbəttə, inkişaf etdiricilərin Unreal Engine ilə oyun yaratmalarını təmin etmək yalnız bir başlanğıc olmuşdur.

Unreal Engine və şirkətin sürətlə böyüdüyü illərdə səhnəyə bir rəqib çıxır: Microsoft Xbox 360.


Bu vəziyyət üzərində oyun dünyasındakı təsirini itirmək istəməyən Epic Games, Gears of War oyununu yaradır. Bu oyun, həm oyunçulara həm də oyun inkişaf etdiricilərinə yeni nəsil konsolların edə biləcəyi hər şeyi göstərir və Unreal Engine'in gücünə güc qatır. İşlər burada da bitmir. Axı, şirkətin Tim Sweeney kimi uğura aç bir qurucusu var.

Gears of War ilə rəqiblərinə gücünü göstərən Tim, gələcək illərdə fərqli bir strategiyə yönəlir və Epic'in tarixində ilk dəfə xaricdən investisiya qəbul etməyə qərar verir.

Tim, Epic Games'in uzun müddətli böyüməsinə diqqət yetirmiş olmalıdır ki, 2012-ci ildə şirkətinin %40-ını 330 milyon dollar qarşılığında Tencent'ə satmağa qərar verir. İrəli görüşlülük mü yoxsa hirs mi bilinməz, amma bu yeni sərmayə, Epic Games üçün çox önəmli nəticələr doğurur.

Şirkətin satılmasından sonra yaranan boşluqda dayanmadan yeni bir oyun inkişaf etdirməyə qərar verirlər. Minecraft'ın çox oynandığı vaxtlarda Epic, tikinti mexanikalarını qüllə müdafiəsi ilə birləşdirən bir oyun yaratmağın məntiqli olacağına qərar verir. Hamımızın bildiyi Fortnite'ın yaradılma prosesi də beləcə başlayır.

Oyun, ilk çıxdığında indi bildiyimiz Fortnite'a heç oxşamırdı.


2017-ci ildə Epic Games üçün hər şey dəyişdi. Fortnite, inkişaf mərhələsində qalıb güclü bir kütlə tapa bilməmişdi. Kiçik beta testləri də işə yaramayanda Epic Games, bir şeylər etmələri lazım olduğunu anlamışdı.

Buna əsasən, şirkət, Fortnite komandasının indiyə qədər qurduqlarını Unreal Tournament komandasına verib, oyun içində bir battle royale modu yaratmağa başlayırlar.